fbpx

Ofte stillede spørgsmål

Her finder du et lille udpluk af de ofte stillede spørgsmål hos DinCykelmekaniker

Vi benytter følgende:

MobilePay
og bankoverførsel.

MobilePay:
Nr. 144 507

Bankoverførsel:
5050
1675883
Jyske Bank
Ved bankoverførsel, bedes faktura nr. oplyses i beskrivelsen.

Booker du en tid via vores bookingsystem, stræber vi efter at have tid allerede samme dag.
Er du hjemme, i skole, på arbejde eller på landevejen og har akut brug for hjælp, så ring på tlf. 50 19 70 70 og hør om mulighederne.

Du behøver ikke at være hjemme, når DinCykelmekaniker kommer forbi, men vi har brug for:

– At få en beskrivelse at cyklen.
– At cyklen er ulåst, eller der er adgang til nøgle på nærmere oplyst sted.
– At få oplyst cyklens præcise placering på adressen.

Bestilling:
Den bindende aftale træder først i kraft, når aftalen mellem køber og DinCykelmekaniker er indgået i form af en ordrebekræftelse, hvilket betyder, at køber accepterer det afgivne tilbud.

Priser:
Ændringer i pris kan forekomme, alt efter dit bestillingstidspunkt. Dette skyldes, at priserne er dagspriser og ofte ændres løbende.
Såfremt DinCykelmekaniker accepterer din ordre, vil køber blive faktureret den pris, der er gældende på bestillingsdatoen. Alle priser er i DKK inkl. 25% moms.

Betaling:
Betaling kan ske via bankoverførsel og MobilePay.
Når servicen er udført, bliver der sendt en faktura til den oplyste e-mail.
Betalingsbetingelser: Netto 8 dage.

Ved betaling efter forfald tilskrives der et gebyr på 100,00 DKK pr. 10. dag.
Hvis der ikke er blevet betalt inden den 3. rykker, vil sagen blive overført til inkassoselskab.

Betaling kan ske på følgende måde:
MobilePay nr. 144 507
Bankoverførsel: 5050 1675883 – Jyske Bank

Er vores tur forgæves:
Du skal være opmærksom på at udfylde de korrekte informationer, så vi kan udføre vores service.
Vi vil altid forsøge at kontakte dig på det oplyste telefonnummer, inden vi betragter en tur som forgæves.
Er vores tur forgæves, bliver du pålagt beløbet for køreturen og 50% af reparationens pris.
Husk derfor, at vi har brug for:

  • At få en beskrivelse af cyklen.

  • At cyklen er ulåst, eller der er adgang til nøgle på et nærmere oplyst sted.

  • At få oplyst cyklens præcise placering på adressen.

Cykelnøgle:
Når cyklen er repareret og afleveret, har DinCykelmekaniker ikke længere ansvar for cykel og nøgle.

Kørsel:
Ved kørsel i den valgte kommune, kan der forekomme forsinkelse.
Ved forsinkelse på mere end 5 min. vil du altid blive kontaktet, hvis du har skrevet, at du er hjemme, når reparationen skal finde sted.
Du vil blive kontaktet på det oplyste telefonnummer.

Aflysning:
Aflysning af en aftalt tid skal ske senest 12 timer før, ellers opkræves det fulde beløb for kørslen og 50% af beløbet for reparation/service.

Aflysning via besked på telefonsvarer eller ved forsøg på opkald efter lukketid godtages IKKE!

Reklamation:
Reklamation eller anden henvendelse omkring reparationen eller service skal ske inden for 7 dage.

Garanti:
– DinCykelmekaniker har en garanti på 7 dage fra et slangeskift er fortaget.
– Ved service eller reparation på cyklen, der er blevet udført, er der 14 dages garanti.
– Ved garanti skal cyklen befinde sig i samme kommune, som ved  den første udførte service.
– Hvis cyklen er rykket til en anden kommune, end hvor den første service er udført, vil dette medføre en gebyr på 125 DKK + kørsel på den pågælende kommune.
– DinCykelmekaniker kan desværre ikke overholde garantien, hvis en anden end DinCykelmekaniker har udført noget på den pågældende del, som er defekt igen.
– Ved montering af dele, der ikke er købt hos DinCykelmekaniker, er der ikke nogen garanti hos DinCykelmekaniker.
– DinCykelmekaniker kan desværre ikke stille nogen garanti ved frostsikring. (Silikonevæske fryser ved ca. -5 grader.)

Gebyr:
DinCykelmekaniker tager et gebyr på 100 DKK, hvis reservedele eller tilbehør er købt et andet sted end hos DinCykelmekaniker.


Forbehold for ændringer:
DinCykelmekaniker forbeholder sig ret til at ændre og opdatere de regler og betingelser, der er gældende for denne online bestillingsservice. Du bedes derfor holde dig opdateret løbende om eventuelle ændringer.

Vi har en studierabat på 5% på den betingelse, at der kan fremvises gyldigt studiekort.

•GARANTI PÅ SLANGESKIFT•

DinCykelmekaniker har hele 7 dages garanti på slangeskift 🙌🏽

I forbindelse med slangeskift tjekker vi altid dækket godt igennem.
Alligevel kan det sommetider ske, at noget bliver overset, eller der er fejl i slangen fra fabrikkens side.

Ring eller skriv, hvis din cykel punkterer indenfor 7 dage efter slangeskift hos DinCykelmekaniker!

Så får din cykel et nyt slangeskift!

Helt uden beregning 👍

Hvis vi ved slangeskift vurderer, at dækket er slidt helt ned, revnet eller flækket, kan vi desværre ikke skifte slangen på garanti.
Garantien dækker kun for slanger, som er købt hos DinCykelmekaniker.

 

Vidste du, at DinCykelmekaniker er Tjekket, Godkendt og medlem af Danske Cykelhandlere?

Det giver dig som kunde en ekstra sikkerhed og muligheder hos os🙌🏽
Det betyder blandt andet, at vi kan lave de rutinetjek/eftersyn, der er et krav for at bevare garantien på din cykel😃 og selvfølgelig også give vores stempel i servicehæftet.

Foreningen Danske Cykelhandlere godkender normalt ikke steder, der ikke har en fysisk butik.

Men hos DinCykelmekaniker opfylder vi alle de krav, der er i forhold til arbejdssikkerhed, krav til værktøj, udstyr og at have uddannelse som cykelmekaniker!

Vores åbningstider er:

mandag: 8.00 – 17.30
tirsdag: 8.00 – 17.30
onsdag: 8.00 – 17.30
torsdag: 8.00 – 17.30
fredag: 8.00 – 17.30
lørdag: 10.00 – 14.00
søndag: 10.00 – 14.00

Der er mulighed for akut service eller reparation efter aftale uden for åbningstid mod et ekstra tillæg.

Fandt du ikke dit spørgsmål her??

Du kan ringe eller sende en sms på tlf. +45 50 19 70 70.

Skrive til os på vores mail: Kontakt@dincykelmekaniker.dk

Du finder os selvfølgelig også på Facebook

Denne hjemmeside benytter cookies. Ved at blive på hjemmesiden, accepterer du vores brug af cookies.  Læs mere